تکنولوژی, کامپیوتر و سخت افزار

معرفی بهترین برندهای هارد اکسترنال

بهترین برند هارد اکسترنال

هارد اکسترنال چیست؟

آشنایی بهترین برندهای هارد اکسترنال به شما کمک می کند تا در خرید این محصولات، انتخابی دقیق تر و هوشمندانه تر داشته باشید. اما هارد اکسترنال چیست؟ هارد اکسترنال یک ابزار جانبی سخت افزاری برای ذخیره اطلاعات به شمار می روند. تمامی لپ تاپ ها، کامپیوترها و… برای ذخیره سازی اطلاعات دارای یک هارد اینترنال هستند. اما گاهی شما به افزایش ظرفیت هارد کامپیوتر خود نیاز دارید. در این موارد بهترین راه استفاده از هارد اکسترنال است. هاردهای اکسترنال، از دسته محصولات پر کاربردی به شمار می روند که علاوه بر داشتن ظرفیت بالا، دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

برای خرید یک هارد اکسترنال مناسب و با کیفیت، به دانستن اطلاعاتی در مورد آن ها نیاز دارید. در ادامه محتوا بهترین برندهای هارد اکسترنال در مجموعه آونگ را برای شما معرفی کرده و ویژگی های این محصولات را برای شما شرح می دهیم.

وسترن، از بهترین برندهای هارد اکسترنال

یکی از بهترین برندهای هارد اکسترنال موجود در مجموعه آونگ، هارد اکسترنال وسترن است. این هارد اکسترنال به عنوان یکی از پر فروش ترین هاردهای موجود در ایران شناخته می شود. این برند از هارد اکسترنال در انواع و ظرفیت های مختلفی تولید می شود. شما می توانید با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت مورد نیاز خود، یک هارد مناسب انتخاب و خریداری کنید. از مهم ترین ویژگی های ظاهری هارد اکسترنال وسترن، می توان به وزن سبک، ابعاد کوچک و ظریف، طراحی ساده و شیک و… اشاره کرد.

از ویژگی های کاربردی این انواع هارد اکسترنال نیز می توان به قابلیت بکاپ گیری دستی از داده ها اشاره کرد. همچنین امکان بکاپ گیری ابری و اتوماتیک نیز با استفاده از هارد اکسترنال وسترن وجود دارد. نکته جالب در مورد این هارد اکسترنال این است که امنیت ذخیره سازی اطلاعات در آن بسیار بالاست. باید دقت کنید که هارد اکسترنال وسترنی که برای دستگاه خود انتخاب می کنید، حتما با سیستم عامل دستگاه مطابقت و سازگاری داشته باشد.

هارد وسترن

هارد وسترن

معرفی انواع هارد اکسترنال ای دیتا

یکی دیگر از بهترین برندهای هارد اکسترنال که در مجموعه آونگ قابل مشاهده است، هارد اکسترنال ای دیتا می باشد. این برند نیز از فروش بسیار بالایی برخوردار است. داشتن ویژگی های کاربردی خاص و جذابیت ظاهری منحصر به فرد، باعث شده تا استقبال زیادی از این هارد اکسترنال صورت گیرد. هارد اکسترنال ای دیتا نیز مانند دیگر برندهای موجود در بازار، در ظرفیت ها و انواع مختلفی تولید می شود. برای خرید یک هارد اکسترنال ای دیتا مناسب برای لپ تاپ یا کامپیوتر خود باید به نکاتی دقت کنید. اولین نکته سازگاری هارد با سیستم عامل دستگاه شما می باشد. نکته دوم نیز ظرفیت مورد نظر شماست.

هارد اکسترنال ای دیتا از نظر ظاهری، بسیار شیک و جذاب است. این هارد معمولا در رنگ های مختلفی تولید می شود. طراحی بدنه هارد اکسترنال ای دیتا نیز به گونه ای است که از نفوذ گرد و خاک به آن جلوگیری می شود. از دیگر مشخصات فوق العاده این محصول می توان به ضد آب و ضد ضربه بودن آن اشاره کرد. بسیاری از انواع هارد اکسترنال ای دیتا دارای سنسور G SHOCK هستند. این سنسور از ایجاد شوک حین اتصال هارد به دستگاه جلوگیری می کند.

هارد ای دیتا

هارد ای دیتا

اپیسر از بهترین انواع هارد اکسترنال

در ادامه معرفی بهترین برندهای هارد اکسترنال، به محصول جذاب اپیسر می رسیم. برند اپیسر به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان هارد اکسترنال در سراسر جهان شناخته می شود که فروش آن در مجموعه آونگ در حال انجام است. هارد اکسترنال اپیسر نیز در ظرفیت های مختلفی تولید می شود که شما می توانید با توجه به نیاز و میزان بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. البته هنگام انتخاب هارد اکسترنال اپیسر مورد نظر خود، باید به سازگاری آن با دستگاه خود نیز دقت کنید. این نوع هارد اکسترنال علاوه بر مزایای فوق العاده، از جذابیت ظاهری خوبی نیز برخوردار است.

از مهم ترین مزیت های این هارد اکسترنال می توان به ذخیره سازی اطلاعات با سرعت بالا اشاره کرد. این هارد ابعاد ظریفی دارد و به راحتی قابل حمل است. از دیگر قابلیت های هارد اکسترنال اپیسر می توان به ضد ضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کرد.

بهترین برندهای هارد اکسترنال- هارد اپیسر

هارد اپیسر

خرید هارد اکسترنال از مجموعه آونگ

مجموعه آونگ، کالکشنی از بهترین انواع هارد اکسترنال را برای شما فراهم کرده است. شما برای خرید هارد اکسترنال مورد نظر خود می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با بررسی گزینه های موجود، یک نمونه را برای خود انتخاب کنید. با خرید از مجموعه آونگ می توانید از اصل بودن محصولات اطمینان پیدا کنید. همچنین این مجموعه تضمین خوبی برای اصالت محصولات خود به شما ارائه می دهد. از مهم ترین نکاتی که حین خرید هارد اکسترنال باید مورد توجه قرار دهید، می توان به سازگاری هارد با دستگاه، ظرفیت هارد، قابلیت های هارد و… اشاره کرد. امید است اطلاعات ارائه شده در این مقاله، به شما در خرید یک هارد اکسترنال مناسب و با کیفیت کمک کند. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوطه می توانید صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

نگاهی بر محصولات مرتبط

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *