تکنولوژی, کامپیوتر و سخت افزار

معرفی و مقایسه انواع برندهای ssd

معرفی برند ssd

درایو ssd چیست و چه وظیفه ای دارد؟

آشنایی با انواع برندهای ssd برای هر فردی ضروری است. اما ssd چیست؟ این دستگاه به عنوان یک حافظه جانبی برای سیستم های مختلف به شمار می رود. با استفاده از درایو اس اس دی می توان حافظه سیستم های مختلف را به طرز عجیبی افزایش داد. لغت اختصاری ssd برگرفته از ترکیب solid state drive است. در واقع می توان این طور گفت که حافظه اس اس دی، به مانند یک فلش مموری فعالیت می کند. تفاوت این درایو با فلش مموری در ابعاد و میزان ظرفیت آن است. یک دستگاه اس اس دی، در ابعاد بزرگی تولید می شود و ظرفیت آن نیز چند برابر یک فلش مموری است.

در این محتوا به معرفی بهترین درایوهای ssd در مجموعه آونگ می پردازیم. انواع برندهای ssd را برای شما معرفی کرده و ویژگی های آن ها را نیز برای شما شرح خواهیم داد. در این صورت هنگام خرید اس اس دی شما با علم و اطلاعات بیشتری، درایو اس اس دی مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی درایو ssd از برند ای دیتا

از انواع برندهای ssd می توان به برند ای دیتا اشاره کرد. محصولات این برند در ظرفیت های بالایی مانند 120 گیگا بایت، 240 گیگا بایت و… تولید می شوند. این برند از پر فروش ترین برندهای اس اس دی در مجموعه آونگ به شمار می رود. سرعت انتقال داده در اس اس دی های ای دیتا بسیار بالاست. بنابراین اطلاعات با سرعت بسیار خوبی ذخیره سازی می شوند. این حافظه در مقابل شوک مقاومت بسیار بالایی دارد. اکثر انواع درایو ssd برند ای دیتا، دارای قابلیت NAND FLASH هستند.

 

انواع برندهای ssd

انواع اس اس دی آونگ

حافظه های اس اس دی از برند ای دیتا، با توجه به قیمت مناسبی که دارند، از ظرفیت و قابلیت های بسیار خوبی برخوردارند. به همین دلیل است که استقبال از خرید این محصولات روز به روز در حال افزایش است. از جدیدترین قابلیت های درایوهای اس اس دی XPG ای دیتا، می توان به سیستم نورپردازی RGB در آن ها اشاره کرد. برند XPG از نظر سرعت انتقال و ذخیره سازی داده نیز، بسیار پیشرفته تر از محصولات معمولی ای دیتا می باشد. این محصول از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیباست. به علاوه کنترل کیفیت آن با گواهی های معتبری همچون FFC، ROHS، CE و… تایید شده است. برای خرید این حافظه های اس اس دی، باید به سازگاری آن ها با دستگاه مورد نظر خود دقت کنید.

معرفی برند اپیسر از انواع برندهای ssd

در معرفی انواع برندهای ssd موجود در مجموعه آونگ به برند اپیسر می رسیم. اس اس دی های اپیسر نیز در انواع و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. ظاهر این اس اس دی ها بسیار جذاب و شیک است. مزیت اس اس دی های برند اپیسر این است که می توان از بعضی از آن ها به عنوان ذخیره ساز اکسترنال نیز استفاده کرد. این دستگاه در مقابل ارتعاش، مقاومت نسبتا خوبی از خود نشان می دهد و سرعت انتقال اطلاعات در آن بسیار بالاست. برای خرید یک اس اس دی اپیسر مناسب، باید به سازگاری با رابط دستگاه و ظرفیت مورد نظر خود دقت کنید.

معرفی چند اس اس دی با کاربردهای خاص  

هنگام خرید انواع برندهای ssd باید به نکاتی دقت کنید. اس اس دی مورد نظر حتما باید با نوع دستگاه شما سازگاری داشته باشد. همچنین باید اس اس دی را مطابق ظرفیت مورد نیاز خود خریداری کنید. در این بخش از محتوا بعضی از نمونه های خاص و پر قابلیت این حافظه ها را برای شما معرفی می کنیم. بسیاری از گیمرها، به خریداری یک حافظه اس اس دی با کیفیت و پر سرعت نیاز دارند. در این مورد اس اس دی اپیسر مدل AS2280P4 را به شما معرفی می کنیم.

این SSD  دارای سرعت و قدرت فوق العاده ای در انتقال و ذخیره سازی اطلاعات است. در طراحی الگوریتم این اس اس دی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده شده و از آن به عنوان حافظه مخصوص گیم یاد می کنند. به علاوه مصرف انرژی این اس ای دی بسیار پایین است و از این نظر نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از دیگر حافظه های پر سرعت و با ظرفیت بالا، می توان به اس اس دی لکسار LEXAR NS100 1TB SATAIII اشاره کرد.

انواع برندهای ssd

برندهای اس اس دی

اگر به دنبال یک درایو ssd با ارزان و باکیفیت هستید، نیز می توانید از اس اس دی اینترنال وسترن و نمونه های مشابه آن استفاده کنید.

خرید اس اس دی از مجموعه آونگ

مجموعه آونگ یکی از مهم ترین گروه ها در زمینه توزیع انواع برندهای ssd شناخته می شود. اگر می خواهید محصولی اصل و با ضمانت طولانی مدت خریداری کنید، حتما به مجموعه آونگ مراجعه کنید. تمامی محصولات ارائه شده در این مجموعه اورجینال و ضمانت شده هستند. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید محصول را مرجوع کرده و یک کالای جدید دریافت کنید. به علاوه تنوع محصولات در این مجموعه بسیار بالاست و محصولات با قیمت های مناسبی به مشتری ارائه می شوند.با تماس با فروشگاه آونگ رایانه، مشاوران مجموعه شما را در خرید اس اس دی یاری میکنند. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار مربوطه می توانید صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *