تکنولوژی, کامپیوتر و سخت افزار

مقایسه بهترین برندهای کارت گرافیک

comparison graphics cards

کارت گرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از مقایسه بهترین برندهای کارت گرافیک، بهتر است ابتدا مفهوم آن ها را با یکدیگر بررسی کنیم. کارت گرافیک یا GPU، یک پردازنده گرافیکی برای سیستم های مختلف است. این قطعه، از قطعات سخت افزاری سیستم به شمار می رود و در صورت بروز مشکل قابلیت تعویض و جابجایی دارد. بنابراین ممکن است گاهی اوقات به خرید این قطعه نیاز داشته باشید. برای یک خرید آگاهانه باید اطلاعات خوبی از انواع کارت گرافیک و کاربردهای آن ها داشته باشید. با دنبال کردن مطالب موجود در این مقاله می توانید دانسته های خود را در این زمینه افزایش دهید. پس همراه ما باشید.

معرفی برندهای کارت گرافیک، برند زوتاک پلیت

از مهم ترین برندهای کارت گرافیک می توان به برند زوتاک پلیت اشاره کرد. برند زوتاک پلیت یکی از پر طرفدار ترین برندهای کارت گرافیک در ایران به شمار می رود. کارت گرافیک های زوتاک پلیت، انواع مختلفی دارند و با قابلیت های متفاوتی به مشتری ارائه می شوند. از جمله امکانات مشترک در بین اکثر کارت گرافیک های زوتاک پلیت، می توان به سیستم اورکلاک، سیستم خنک کننده، طراحی با کیفیت و… اشاره کرد. اگر به دنبال یک کارت گرافیک عالی و با قابلیت بالا هستید، بهتر است حتما با کارت گرافیک ZOTAC RTX 3060 TI TWIN EDGE OC 8GB آشنا شوید.

این کارت گرافیک دارای حجم حافظه 8 گیگا بایتی می باشد. رزولوشن تصاویر ایجاد شده توسط این کارت گرافیک بسیار بالاست و چیزی حدود 4320×7680 پیکسل برآورد شده است. این نوع کارت گرافیک دارای قابلیت های فوق العاده ای است و سرعت انتقال داده در آن بسیار بالاست. از این رو قیمت آن نسبت به سایر محصولات گران تر است. اگر قصد خرید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب دارید نیز می توانید کارت گرافیک زوتاک GTX 1660 SUPER TWIN را انتخاب نمایید.

کارت گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس

 

معرفی برندهای کارت گرافیک، برند ایسوس

از معروف ترین برندهای کارت گرافیک در جهان، می توان به برند ایسوس اشاره کرد. ایسوس، یک برند نام آشنا در زمینه تجهیزات کامپیوتری است. بنابراین کیفیت قطعات آن نیز تضمین شده است. کارت گرافیک ایسوس در انواع مختلفی تولید می شود. شما می توانید با توجه به قابلیت کارت و قیمت ارائه شده برای آن، یک مورد را برای خود انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. از بهترین انواع کارت گرافیک ایسوس می توان به مدل TUF-GTX1650-O4GD6-P-GAMING اشاره کرد. کارت گرافیک های تاف گیمینگ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین جهت به آن ها، کارت گرافیک های مخصوص بازی گفته می شود.

از دیگر برندهای کارت گرافیک ایسوس، می توان به مدل GT730_SL-2GD5-BRK اشاره کرد. اگر قصد خرید یک محصول معتبر و با قیمت مناسب را دارید، بهتر است حتما از این مدل در سایت فروشگاه آونگ دیدن نمایید.

معرفی برندهای کارت گرافیک، برند گیگا بایت

یکی دیگر از برندهای کارت گرافیک مشهور در دنیا، برند گیگا بایت است. کارت گرافیک های گیگا بایت نیز مانند سایر برندها در انواع و رده های مختلفی تولید می شوند. معمولا انواع رده بالای این برند، به عنوان کارت گرافیک های گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال یک کارت گرافیک گیمینگ با کیفیت متوسط و قیمت مناسب هستید می توانید مدل GTX 1650 OC 4G از برند گیگا بایت را انتخاب و خریداری کنید. اما اگر مسئله قیمت برای شما مهم نیست و فقط به دنبال یک کارت گرافیک عالی با قابلیت های بالا هستید، می توانید از کارت گرافیک گیگابایت RTX 3060 TI GAMING OC 8G استفاده کنید.

کارت گرافیک زوتاک

کارت گرافیک زوتاک

همان طور که می دانید، کارت گرافیک های مخصوص گیم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. کیفیت و وضوح تصویر هنگام بازی های آفلاین و آنلاین بسیار مهم است. پس اگر یک گیمر حرفه ای هستید، بهتر است کارت گرافیکی را انتخاب کنید که علاوه بر قابلیت های فوق العاده، دارای حافظه و سرعت انتقال داده خوبی باشد.

دلایل خرید محصول از مجموعه آونگ

نمونه هایی از برندهای کارت گرافیک که در این محتوا معرفی شد، تنها بخش کوچکی از محصولات مجموعه آونگ به شمار می روند. تنوع محصولات این مجموعه در زمینه تجهیزات و قطعات کامپیوتری، علی الخصوص کارت گرافیک بسیار بالاست. بنابراین شما می توانید با بازدید از این فروشگاه اینترنتی و بررسی ویژگی های محصولات مختلف، کارت گرافیک مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. نکته مهمی که در مورد خرید از مجموعه آونگ وجود دارد، کیفیت و اصالت قطعات است. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی دارای اصالت هستند. همچنین شما با خرید از این مجموعه می توانید ضمانت مناسبی برای محصول دریافت کنید. این مسئله خیال مشتری را از بابت سلامت محصول راحت خواهد کرد.

برای آشنایی با کارت گرافیک های موجود در مجموعه آونگ و شناسایی کاربردهای آن ها، می توانید به آدرس اینترنتی https://avang-pc.com/product-category/computer-internal-components/graphic-card/ مراجعه نمایید. برندهای مختلف کارت گرافیک و زیر شاخه های آن ها در این لینک قابل دسترسی هستند. امید است مطالب ذکر شده در این مقاله، زمینه آشنایی شما با محصولات کارت گرافیک را فراهم کرده باشد.

کارت گرافیک گیگا بایت

کارت گرافیک گیگا بایت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *